حال اسیری رو دارم که تازه از اسارت آزاد شده ؛
همونقدر غریب ، غمگین ، خوشحال ...
+ تا خود صبح : میدونی ...
+ خدایا تروخدا اینسری خی لی بهم رحم کن . طاقتم تمومه ...
منو درگیرایی ذهنم...
ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: پنجشنبه 26 مرداد 1402 ساعت: 0:06