پازل

خرید بک لینک

آخرین مطالب

    امکانات وب

    حس خوبی ندارم .

    دلم گرفته :( حس شکست خورده هارو دارم .

    دلم اون لحظه ای رو میخواد که نشستم روبروی ضریح آقام و با صدای بلند های های گریه کردم .

    + هعیی ... اون تیکه از پازل ، همینه ؟!  :( ...

    + چیزایی که دوست دارمو ندارم (:(

    بعدا نوشت :

    کلی درس دارم ولی حوصله خوندشونو ندارم  چی ان آخه درسای مزخرف دانشگاهی ... کاش مجازی بشه امتحانات، کلی نذر کردم . 

    منو درگیرایی ذهنم...

    ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال می‌کنید

    برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 0:05

    صفحه بندی