
حس خوبی ندارم .
دلم گرفته :( حس شکست خورده هارو دارم .
دلم اون لحظه ای رو میخواد که نشستم روبروی ضریح آقام و با صدای بلند های های گریه کردم .
+ هعیی ... اون تیکه از پازل ، همینه ؟! :( ...
+ چیزایی که دوست دارمو ندارم (:(
بعدا نوشت :
کلی درس دارم ولی حوصله خوندشونو ندارم
چی ان آخه درسای مزخرف دانشگاهی ... کاش مجازی بشه امتحانات، کلی نذر کردم .
ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103