اومدم که بنویسم ...
سلام ! تو پست آخری که نوشتم دیگه نمیخونمو فلان ... راستش یه چیزیو نگفتم چند تا جزوه که خیلی دوسشون داشتم رو کنار گذاشته بودم . فردا اونروز نتونستم طاقت بیارم و دوباره از اول شروع کردم . دوباره شروع کردم هر روز بهتر از دیروز ... از عصر دیروز یه غم عجیبی افتاده تو دلم که اصلا ولم نمیکنه رفتم بیرون پیاده روی ، خرید و ... ولی حس میکنم هنوز ریشه ش هست .
برنامه خفناکی پیدا کردم که باهاش میتونم اون قسمتهایی که جامونده رو برسونم . فقط اگه بزاره
بیشتر اوقات میشینم فکر میکنم به سال بعد و بعدترش ...
یه تفریح باحال پیدا کردم ، دولینگو میرم !
درست ترین روش آموزش منو درگیرایی ذهنم...
ما را در سایت منو درگیرایی ذهنم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107